Klacht: bezorging telegraaf in Belgie

op 04 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sedert 1 juli heeft U zoals in Uw brief van mei jl vermeld de bezorging gewijzigd.
Ik ben bewoner van een appartementen complex in Oud Turnhout in Belgie. Voorheen werd de krant bezorgd door een persoon die ’s morgens de kranten in de individuele bussen afleverde. De Belgische Post levert de kranten in de verzamelbus bij de toegang tot het complex, maar meldt geen huisnummers op de kranten, zodat herverdeling niet mogelijk is omdat de abonnees niet bekend zijn. Uw afdeling bezorgserevice wenst de individuele adressen niet te leveren.

Het minimale dat U kunt doen is opdracht geven om de huisnummers op de kranten te zetten als er in verzamelbussen wordt bezorgd. En wij moeten een herverdeling organiseren. Klantonvriendelijk besluit!!!
Maar ik vrees dat dit U abonnees gaat kosten want de nieuwe bezorging is (financieel?) in het belang van de Telegraaf en niet van de abonnee.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 juli 2016 om 15:16 geantwoord

Geachte meneer Appel,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet tevreden te zijn met de nieuwe bezorgmethode.

Onze excuses voor dit ongemak.

Ten eerste registreren wij uw klacht hierover. Daarnaast hebben wij een aanvraag gedaan voor toevoegen van een etiket met adres op uw krant.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS- De Telegraaf