Klacht: Bezorging telegraaf

op 29 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 maal in korte tijd de zaterdag telegraaf niet ontvangen.
Dit is op zich al een probleem, maar nog erger vind ik dat er geen
na bezorging komt en dat de rekening een dag opgeschoven wordt. Daar zit ik niet op te wachten en ik vind dit heel klant onvriendelijk en onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

De zaterdag krant met bijlage in de bus en niet een dag later de nieuwe rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 april 2017 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Ruiter,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf op zaterdag 29 april 2017 niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u ook via het online formulier op Mijn Media melding bij ons heeft gemaakt. Dit wordt doorgezet naar onze bezorgservice en de nodige handelingen zullen worden genomen om de bezorging weer op orde te krijgen.

Het klopt inderdaad dat wij geen mogelijkheid meer hebben tot het na bezorgen van De Telegraaf. Dit is een beslissing die in 2013 genomen is en daarmee hebben wij een andere manier van compenseren in het leven geroepen. Een gemiste krant wordt nu gecompenseerd door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaalperiode van uw abonnement. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat u alle kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.
Ik heb uw feedback met betrekking tot de na bezorging door gegeven aan de betreffende afdeling en dit zal meegenomen worden in de eerst volgende evaluatie. Het verbeteren van onze service is iets waar wij constant mee bezig zijn en wij waarderen de input van onze abonnees hierin enorm. Wij willen u dan ook hartelijk bedanken voor uw feedback.

Nu begrijpen wij ook dat u op de dag zelf op de hoogte wilt blijven van het laatste nieuws. Daarom kunnen al onze abonnees ook digitaal met ons meelezen. Mocht u in de gelegenheid zijn, dan kunt u via uw computer op www.telegraaf.nl/telegraaf-i of via onze verschillende apps voor smartphone en tablet digitaal De Telegraaf met ons meelezen. Als u inlogt met uw Mijn Media account dan krijgt u volledige toegang tot onze digitale krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Heeft op 29 april 2017 om 12:45 geantwoord

Is geen goede oplossing. Ik begrijp dat jullie dit beleid gemaakt hebben maar dit is in jullie voordeel en niet van de abonnee. Ik wil gewoon de krant met de bijlages in de bus.

Alle klachten die gemeld zijn door benruiter