Klacht: bezorging Telegraaf

op 30 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 september 2016 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Nijholt,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag een Gooi-en-Eemlander heeft ontvangen in plaats van uw Telegraaf.
Wij gaan dit voor u doorgeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om dit in de toekomst te voorkomen.
Helaas hebben wij geen mogelijkheid meer tot nabezorging, dus wij zullen uw betaalperiode met een dag opschuiven zodat u als compensatie een dag van ons de krant krijgt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast een goed weekend toe!

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door v.nijholt