Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de bezorgster van regio Lekkum. De bezorgster is aartslui en gooit/propt alle pakketjes zomaar in de brievenbus (zelfs tablets) ook als past het amper ze propt het erin. Zo ook vandaag en hierdoor is een product van mij bestelling gescheurd en de inhoud eruit gelopen. en dit is zeker niet de eerste keer.
Gewenste Oplossing:
Als ik een schadevergoeding krijg en ze er mee ophoud of ontslagen wordt.

