Mijn Klacht:
De hele dag gewacht op mijn pakket. Met code 3SDFY219623963 nog even op internet gekeken zie ik staan dat ik het pakketje geweigerd heb. Terwijl de bel de hele dag niet is gegaan. Naar DHL gebeld kreeg Aafke aan de telefoon maar ze kon niets voor me doen kreeg ook niet het telefoonnummer van de koerier. Ze zij gewoon glashard het pakketje gaat gewoon terug naar de verzender. DHL servicepunt gebeld maar die konden ook niets voor me doen. Waardeloos!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakketje en een vergoeding voor de telefoonkosten en de vertraging.

