Klacht: bezorging niet volgens afspraak

Selmadewit op 11 juni 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 juni 2015
Reactie van het bedrijf:

Reactie via mail gestuurd op 11-06 Inhoud mail: Goedemiddag mevrouw De Wit, Wat ontzettend naar dat DHL te vroeg bij u is langs geweest toen u niet thuis was. U geeft zelfs aan dat u speciaal bij Wehkamp heeft doorgegeven...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 11 juni 2015

Een klant heeft ervaren dat een pakketje van Wehkamp door DHL voor de tweede keer op een ander tijdstip is bezorgd dan afgesproken. Dit resulteert in de noodzaak om het pakket op een andere locatie op te halen, ondanks de duidelijke instructies voor bezorging tussen 18.00 en 21.00 uur.

Mijn Klacht:

Vandaag is er voor de 2e keer een pakketje van de wehkamp bezorgd op een andere tijdstip dan door mij aangegeven. Het gevolg is dat ik het pakketje ergens anders op moet halen. Als ik bij Wehkamp aangeef dat het tussen 18.00 uur en 21.00 uur bezorgd moet worden, kom dan niet voor 17.00 uur.

Gewenste Oplossing:

Als er volgens afspraak gewerkt wordt (goh..).

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juni 2015 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reactie via mail gestuurd op 11-06
Inhoud mail:

Goedemiddag mevrouw De Wit,

Wat ontzettend naar dat DHL te vroeg bij u is langs geweest toen u niet thuis was. U geeft zelfs aan dat u speciaal bij Wehkamp heeft doorgegeven dat er tussen 18:00 – 21:00 uur moet worden aangeboden.
Wij hebben echter deze melding nooit ontvangen van Wehkamp. De zending is als normale levering en niet als avondlevering aan DHL overhandigd. Om die reden was de bezorger al bij u om 11:30 uur. Zeer vervelend natuurlijk alleen raad ik u aan om uw klacht aan Wehkamp te richten aangezien zij uw specifieke wensen niet aan ons heeft doorgegeven.

Klacht afgesloten want die moet gericht worden aan Wehkamp.

Raffaele

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM