Klacht: Bezorging Limburgs dagblad

op 11 januari 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede opeenvolgende dag heb ik de krant niet ontvangen.
Ik heb gisteren al melding gemaakt van het niet ontvangen.
Maar nu wordt het toch echt te gek.
Eén keer een foutje, dat kan gebeuren. Maar twee dagen achter elkaar, dan is er kennelijk structureel iets fout.

Gewenste Oplossing:

Ik wens vandaag en alle opvolgende dagen de krant op tijd te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 14:02 geantwoord

Hoe durft men bijna een jaar na het indienen van de klacht nog op deze manier te reageren? Schandalig!

Alle klachten die gemeld zijn door marcelbrans