Klacht: Bezorging krant

op 23 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemorgen bij ons wordt de krant de ene dag wel en de andere dag niet bezorgd en dit begint behoorlijk vervelend te worden klacht is al meerdere malen elektronisch gemeld maar zonder resultaat en ook wordt de krant nooit na geleverd. Graag een oplossing hiervoor en compensatie voor de malen dat deze niet geleverd is. Met vriendelijke groet Marco Jonk

Als de krant gewoon zoals het hoort elke dag op tijd wordt geleverd en wij gecompenseerd zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 augustus 2016 om 09:11 geantwoord

Geachte heer Jonk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en zien dat u de klacht heeft doorgegeven.
Deze melding wordt doorgestuurd naar het distributiecentrum, zodat zij hier het probleem kunnen oplossen. Op dit moment zien wij 3 meldingen staan. Mocht dit vaker voorkomen, dan verzoeken wij u vriendelijk deze meldingen ook door te geven. Dit kan online via mijnmedia.nl of via het nummer 088-8248242
Verder worden de gemiste edities die u gemeld heeft automatisch verrekend met uw abonnement door de betaaldatum op te schuiven. Ook zullen wij u per post wat bonnen toesturen, zodat u deze kunt gebruiken in de winkel indien er een keer niet wordt bezorgd. Deze bonnen kunt u voor heel 2016 gebruiken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Indien u toch nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door marcos01