Klacht: Bezorging krant

GERT VAN KOOTEN op 20 december 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

zaterdag 18 december niet de volledige AD krant ontvangen ( de bij lage van de krant zat er niet tussen ) ik vind de bezorging niet goed ik. heb daar meerdere meldingen van gemaakt ( zie klachten via de telefoon ).de laatste jaren is het droevig ik kreeg 4 keer een verkeerde krant.(volgens mij gebruik hij niet de loop lijst meer) ik heb al 50 jaar een abonement en zo kan ik wel doorgaan.

goeie mensen aan nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht GERT VAN KOOTEN

1 maand geleden - waarom wordt mijn klacht niet behandeld ?

Reactie van de melder van de klacht GERT VAN KOOTEN

1 maand geleden - ik kreeg eerst door dat de klacht was goedgekeurd .en nu weer niet .dus een beetje raar .zaterdag de bijlage er niet bij.heb een briefje bij de brievenbus geplakt met tekst hier AD,en later weggehaald en gelijk een verkeerde krant .dus weer briefje erop .al 50 jaar de krant maar de laatste jaren veel problemen ermee wordt ik nog serieus genomen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GERT VAN KOOTEN