Klacht: Bezorging is ernstig vertraagd.

op 04 juli 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Hallo,

Vanavond zou mijn box bezorgd worden rond 19.50 uur. Dit werd tussen 22.40 en 22.55 uur en later zelfs tussen 23.10 en 23.25 uur.
Hierover geen communicatie tot 20.15 uur. De laatste vertraging is helemaal niet gemeld (zelf gezien door de tracking in de gaten te houden) en in de sms van 20.15uur stond maximaal 180 minuten later.
Ik heb om 20u (toen ik zelf de vertraging registreerde) meteen de klantenservice gebeld.
Er was niets mogelijk. Kon de box niet annuleren, geen andere bezorgdag kiezen.
Een klacht indienen kon desgevraagd via de betreffende medewerker, maar of ik daar reactie op zou krijgen kon ze me niet vertellen.
Er werd me nog een korting van €10 op een volgende box aangeboden, maar daar gaat het niet om. Ik wil niet zo laat een bezorger aan de deur als ik de volgende dag moet werken.
Ze kon alleen nog regelen bij de buren te bezorgen. Alsof die na 23u op een bezorger van mijn boodschappen zitten te wachten.
Waardeloos dit. Slechte tot geen communicatie en erg klantonvriendelijk.

Als deze box gecrediteerd wordt.
Als er vanavond niemand aan de deur staat.
Als er jij dergelijke vertraging met de klant gecommuniceerd wordt of dit mogelijk is.

Nu moet ik betalen voor een box die ik niet aanneem, omdat ik slaap of wachten tot half 12 ‘s avonds terwijl ik morgen moet werken.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van HelloFresh

2 weken geleden - Hello Petra, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat dit zo is gegaan, dat is zeker niet de bedoeling! Wij doen altijd ons best om de box binnen jouw gekozen tijdslot te leveren, helaas kan er eens vertraging ontstaan. Als er logistieke problemen zijn, is dit vaak ook lastig in te schatten hoe lang het zal duren. Ik zou je willen vragen om alsnog weer contact op te nemen met onze klantenservice, dan kan ik kijken wat er nu precies met de box is gebeurd en wat er nog mogelijk is! Dit kan je het beste doen via hellofresh.nl/contact-page. Groet, Amber

Alle klachten die gemeld zijn door Petra-Hollander