Klacht: Bezorging iPhone x

op 17 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag heb ik een mailtje binnen gekregen dat ik mijn afspraak voor het bezorgen van de telefoon kan instellen. Deze heb ik ingesteld op vandaag (zondag 17 december). Ik wacht al sinds 6 november op deze telefoon dus ik heb hem nu het liefst zo snel mogelijk. Nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ze de telefoon binnen hebben gekregen en dat ik hem morgen in ontvangst kan nemen. Vanochtend een mailtje gekregen dat ze hem niet hebben binnen gekregen en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Voor het eerst mogelijk op zondag 24 december en later.

Wanneer ik de telefoon binnen heb

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 18 december 2017 om 15:40 geantwoord

Goedemiddag Niels,

Dat is inderdaad vervelend om te lezen. Ik heb voor u nog een afspraak kunnen maken voor morgen. Onze koerier komt dan tussen 18:00 - 21:00 uur uw pakket leveren. Hopelijk heb ik u hier een beetje mee kunnen helpen.

Mocht het morgen niet uit komen om uw pakket in ontvangst te nemen dan horen we dit graag van u!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsenschede