Klacht: Bezorging folders

Mevr Drenth op 19 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Helaas krijgen wij al vanaf de zomer geen folders meer in de bus. De laatst vier weken hebben wij zowaar twee keer de folders wel ontvangen. Tot onze verbazing staat er vanmiddag een meisje voor de deur met het kaartje voor de beste wensen. Vreemd, vraag ik haar, waar zijn de folders? Antwoord ze, die moet ik nog krijgen. Vraag;waarom kom je al maanden geen folders brengen? Antwoord ze, ik krijg altijd te kort folders dus kan ik ze ook niet bezorgen. Heel apart. Geen folders maar wel geld komen halen. Kunt u dit voor ons uitzoeken? Wij ontvangen toch graag de folders.

Gewenste Oplossing:

Wekelijks ontvangen van de folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 december 2021 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw M. de Vries,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:
De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.  
Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal:  https://www.spotta.nl/klantenservice  (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.  

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Drenth