Klacht: Bezorging en communicatie

op 13 mei 2020 over Gadero in de categorie Algemeen, Tuin

Stenen border split e.a. besteld. Direct, netjes betaald via ideal. Gadero geeft aan dat de bestelling over te hebben gedaan aan de transporteur, en dat het binnenkort wordt bezorgd. Bestelling gedaan op 28 april, het zou uiterlijk binnen 7 werkdagen bezorgd worden. Nu, nog niks. Dus maar de transporteur gebeld. Die geeft aan dat ze de volledige order niet eens binnen hebben. Alleen het split en het worteldoek. Dat wordt binnenkort wel bezorgd. De natuurstenen border pas als het binnen is, en naar verwachting niet eerder dan vorige week. Geen enkele communicatie vanuit Gadero hierover ook. Telefonisch bovendien niet te bereiken.En ondertussen ligt onze voortuin overhoop, omdat we dachten binnenkort wel te kunnen beginnen. Waardeloos!

Gadero excuses aanbiedt over de communicatie, er alles aan doet de bezorging z.s.m. compleet te maken, en een korting ter compensatie aanbiedt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gadero nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YB_Eagle