Klacht: bezorging digitale ontvanger

op 21 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel een nieuwe digitale ontvanger voor mijn schoonmoeder (88) in het verzorgingstehuis. Het oude kastje is versleten en moet vervangen worden. Het kastje mocht eerst op mijn adres geleverd worden maar later bleek dat dit niet kon en werd twee keer geweigerd aan het verzorgingstehuis, volgens ziggo.
Als post.nl geen personeel ziet nemen ze het weer mee met de gevolgen dat ik al vier weken op het kastje wacht. Dat het zo moeilijk moet zijn om een digitale ontvanger naar mijn adres te sturen had ik niet verwacht dus ik heb geen goed woord over ziggo.
Daarom zal ook niemand aanbevelen om ziggo te nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als het binnen een week geregeld was en geen vier weken moeten wachten op een digitale ontvanger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 15r02m1956