Klacht: bezorging de Telegraaf

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Abonnee nr182402606 Mevr B.de Jong , Noorderbleek 8, 7241BW,
Lochem. :
Alleen Vrijdag en Zaterdag, echter al twee keer de Volkskrant i.p.v.
de Telegraag en vandaag helemaal niets ontvangen (9/7/2016}.

Als op Vrijdag en Zaterdag de krant om 7 uur in de bus valt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 10:58 geantwoord

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant twee dagen heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen we de huidige betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij zien dat u uw bezorgklachten in het verleden niet aan ons heeft doorgegeven. Goed dat u dit nu wel doet! Als wij niets van u vernemen denken wij namelijk dat alles goed verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer: 088-824 8241 of via https://mijnmedia.nl/bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf