Klacht: Bezorging bij een filaal dus erg lang wachten

op 14 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo. Ik heb eigenlijk een klacht over een bestelling die ik geplaatst heb voor een tafelventilator. Ik zou hem morgen kunnen halen in een Blokkerfiliaal in Eelde tussen 12 en 16.00 uur maar hij is daar die dag nooit geleverd. Nu is hij weer naar het depot gegaan en kan ik hem vandaag pas halen tussen 14.00 en 16.00 uur helaas dan kan ik niet want heb ik een crematie dus al met al bedankt post nl voor de snelle levering, en dan neem je contact op met post nl en krijg je domme antwoorden zoals het kan nog vanavond tot 21.30 uur uhhh dan is Blokker dicht om 18.00 uur. Leuke samenwerking dus tussen Blokker en Post.nl

Gewenste Oplossing:

Als ze gisteren het gratis hadden thuisbezorgd alsnog tot 21.30 uur.
Nu moet ik 3 dagen wachten op mijn pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 14 juli 2016 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Koerts,

Gezien de crematie wil ik u eerst condoleren.

Zojuist heb ik uw order nagekeken. Deze is vandaag afgeleverd om 15:22 uur in de door u opgegeven winkel. Het is heel vervelend dat uw bestelling niet op de 13de is uitgeleverd door Post NL. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. Daarom raad ik u aan om contact op te nemen met Post NL. Daar kunt u uw klacht neerleggen over de vertraging in de levering. Ik kan niet inzien wat de vertraging heeft veroorzaakt. Wij hebben het pakket binnen het normale tijdsvak aan hen aangeboden.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Helma Koerts