Klacht: Bezorging abominabel

op 02 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Beste Jysk.

Een paar weken terug zag ik op jullie website een bar- en salontafel. Na het checken van de voorraad reed ik naar jullie locatie in Utrecht toe. Daar aangekomen bleek dat enkel de salontafel, en niet de bartafel op voorraad was. Uiteraard was dit al erg frustrerend maar ik heb de bartafel en salontafel toen besteld via jullie website. Dit kost dan de bezorgkosten extra, maar ik had geen mogelijkheid om de auto nog een keer te lenen en weer naar een van jullie filialen te reiden. Ik besloot om ze meteen op mijn nieuwe adres te laten bezorgen, en gaf aan dat de bestelling later bezorgd kon worden dan op de eerst volgende beschikbare datum.

Omdat mijn bar- en salontafel vandaag binnen zouden komen heb ik een vrije dag genomen en ben ik sinds sochtends vroeg in mijn nieuwe appartement gaan zitten om te wachten. Reeds had ik bericht gehad van Post NL dat de bezorging vandaag tussen 10 en 13:00 zal geschieden, dus wachtte ik hier netjes en ben ik geen moment uit het appartement geweest.

‘S ochtends kreeg ik netjes nogmaals een smsje dat het vandaag tussen 10 en 13:00 bezorgd zal worden.

Hier zit ik nu te wachten om 16:03.
Net belde ik met PostNL, de partij die jullie ingeschakeld hebben voor levering van de goederen. Zij vertelde mij dat ze vandaag uberhaupt de spullen van jullie niet binnen gekregen hebben, en ze dus niet bij mij bezorgd zouden worden.

Toen ik met jullie belde bleek de reden een internationale feestdag, de dag van de arbeid, te zijn.
Ik hoop dat u begrijpt dat dit volkomen belachelijk is. Deze feestdag wordt al jaren precies op dezelfde datum gevierd. Hier had rekening mee gehouden moeten worden. Ik heb de bestelling tijden geleden geplaatst en daarbij een bezorgdatum aangegeven. Het is niet zo alsof ik de tafels 5 dagen geleden besteld heb, en daardoor een dag vertraging meteen de bezorgdatum beinvloed. Daarnaast ben ik hier niet over geinformeerd, is er geen e-mailtje en zijn er zelfs tegenstrijdige berichten mijn kant op gestuurd. De manier waarop met een klant om wordt gegaan vind ik ronduit stuitend.

Levering vandaag
Excuses
Geld voor bezorging terug/Prijsreductie product
Financiele compensatie

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kreeftmeijer, Wat vervelend om te lezen dat de levering zo mis is gegaan. Ik zie dat u inmiddels direct contact heeft gehad met onze diensten dat het probleem door mijn collega's is opgepakt. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice JYSK

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke654