Klacht: bezorging

op 05 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben allang klant bij jullie en ik werk in de zorg dus ook fijner voor mij dat de boodschappen thuis bezorgd worden. Zolang de corona tijd er is hebben de bezorgers de boodschappen boven bij de trap gezet zodat ik de kratten schuivend naar de keuken kon krijgen i.v.m. mijn rug klachten. Geen 1x heeft een bezorger er een probleem mee gehad. Ik woon alleen, ben gevaccineerd en voor de bezorger altijd een mondkapje gedragen met betalen op afstand. Vandaag was de bezorger erg stellig erin met niet de boodschappen naar boven brengen. Hij heeft het kantoor gebeld en werd er gezegd dat mijn bestelling werd geannuleerd met nog een fikse boete eroverheen. Dat was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Ik ben naar beneden gegaan en heb de boodschappen uit het krat gehaald die de bezorgen gelijk mee kon nemen. Ik liep met mondkapje op en wat maakte mij nog bozer…. de bezorger droeg geen mondkapje en stond nog dichter bij mij dan ooit een bezorger boven heeft gestaan. Boos ben ik dat ik na een lange nachtdienst zo’n strijd moet leveren voor boodschappen. En de manier hoe de bezorger zelf hierin stond, zonder mondkapje. Na lang klant bij jullie te zijn geweest zit ik er echt aan te denken naar een andere bezorgende winkel over te stappen.

Ik ben te boos om hier op te antwoorden. Meer dan een jaar lang super bezorgers gehad en met respect behandeld maar de laatste keer.............

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Hekman