Klacht: Bezorging

op 03 juni 2021 over UPC in de categorie Alles-in-1

Deze week heb ik een pakketje ontvangen van sensy deze heeft de bezorger met deze warme temperaturen in mijn voortuin gedeponeerd in de volle zon. Mijn bestelling die erin zat kan deels voor verloren beschouwd worden de producten zijn gaan lekken en smelten. Helaas kon ik geen bezorgmoment zelf kiezen Vandaar dat ik niet thuis was. Als iemand niet thuis is neem ik aan dat het op bij de buren wordt afgegeven of op een ander tijdstip wordt bezorgd. Graag wil ik deze klacht hiervoor indienen want vind dit niet kunnen Iedereen had het pakketje wat behoorlijk aan waarde bevat heel gemakkelijk kunnen wegpakken

Wanneer ik tevreden ben is dat mijn spullen in het vervolg wat al tijd door jullie bezorgd wordt willen bezorgen aan huis of bij de buren zodat mijn bestelling op de juiste wijze wordt bezorgd.
Zodat het niet weer gebeurd dat mijn bestelling deels als verloren beschouwd kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leootje2929