Klacht: bezorging

op 06 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 maart 2020 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Visscher,,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging bij u momenteel niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt zoals u gewend bent van ons en u de krant weer bezorgd krijgt.

Helaas is na bezorging sinds enige jaren niet meer mogelijk uiteraard worden gemiste krant wel aan u gecompenseerd.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact met ons op.

Met vriendelijke groeten

BR~webcare team

Heeft op 06 maart 2020 om 16:38 geantwoord

zonder krant, daar schiet ik toch niets mee op !

Alle klachten die gemeld zijn door 6811eefde