Mijn Klacht:
Wij hebben een jaar abonnement bij Albert Heijn. Bijna géén enkele bezorging is compleet.
Zelf al door het toedoen van Albert Heijn niet leveren terwijl er een contract is! Is het probleem van de klant! Eigenaardig eenzijdig! Je kunt bellen, ervaring is; ga maar naar de winkel…….raar als je een abonnement heb voor het leveren van bestellingen……
Gewenste Oplossing:
Als ze voldoen aan de bestelde boodschappen, wat niet gebeurd! Al je belt wordt je afgescheept!

