Klacht: Bezorging

omozway op 30 november 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bank besteld bij Jysk en hij zou zaterdag bezorgd worden. Echter had ik nooit een bevestiging via de mail of sms gekregen. Ik moest zelf bellen naar het filiaal om te weten of hij nog bezorgd zou worden en hoelaat. Nu op de dag zelf heb ik weer geen mail of sms met een track trace code wanneer hij wordt bezorgd. Ik had dus nooit geweten hoelaat en wanneer hij zou komen als ik niet had gebeld.

Ik vind het belachelijk dat de Jysk zo slecht omgaat met het bezorgen, aangezien mensen toch wel recht hebben om te weten wanneer en hoelaat iets bezorgd gaat worden.

Gewenste Oplossing:

Jysk moet dit verbeteren en het voortaan beter aangeven, want dit kan niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 16 december 2019 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Zoë,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat je niet op de hoogte bent gesteld over de bezorgtijd. Onze excuses hiervoor.

Wij werken bij JYSK met allerlei verschillende externe bezorgdiensten. Helaas is het niet altijd mogelijk om vooraf een bezorgtijd te kunnen aangeven.

Graag vernemen wij bij welke JYSK deze bank besteld is, zodat wij de bezorgdienst hierop kunnen aanspreken om de service te kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Marjolein
JYSK klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door omozway