Klacht: bezorging

op 07 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn bestelde artikel zou gisteren tussen 11.00 en 15.00 bezorgd worden. er kwam niets. geen bericht, geen mail niets. vandaag na bellen kom ik erachter dat er verkeerd geladen is en mijn artikel vanmiddag komt. dan ben ik er niet.
ik moet zelf uitvinden wat er aan de hand is en het tijdstip van volgende levering.
WAARDELOOS

Gewenste Oplossing:

nooit meer bij wehkamp bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

5 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van de status van het pakket. Wehkamp heeft ervoor gekozen om deze informatie te delen via het wehkamp account. Je kunt dit terug vinden onder -> mijn bestellingen. Hier is de track&trace te volgen. Uiteraard begrijp ik dat je het fijner had gevonden als je hierover was geïnformeerd per e-mail. Ik zal je feedback hierin meenemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door angryq