Klacht: BEZORGING

op 29 november 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

WE HEBBEN NU EEN AANTAL KEREN DE KRANT NIET ONTVANGEN
OF DAN WEL MAAR VEEL TE LAAT.
TELKENS TEL. CONTACT MET U GEHAD MAAR ZIEN GEEN VERBETERING. ZELFS DE WINKELS IN ONS DORP ZIEN DEZE ONTWIKKELING DOOR DAT HUN VOORRAAD NIET VOLDOENDE IS OM EEN KRANT DAN MAAR BIJ HUN TE KOPEN.
BIJ GEEN VERBETERING IS OPZEGGEN ERG DICHTBIJ.
MVGR.

Gewenste Oplossing:

ALS DE KRANT OP DE BELOOFDE TIJD BEZORGD WORD.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.MALCONTENT