Klacht: bezorging

op 12 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Franke,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en dit doorgegeven aan ons distributiecentrum.
Hier zullen zij dit probleem verder oplossen en wij gaan er vanuit dat de bezorging dan weer optimaal zal verlopen. De gemiste editie wordt verrekend met het abonnement door de betaaldatum een dag op te schuiven. Zo betaalt u niet voor edities die u niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door GHJ Franke