Klacht: bezorging

op 04 oktober 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste medewerker ik heb op 29-9 jl een easy in shape fiets besteld voor 11 uur omdat de voorraad op was zouden ze op zaterdag komen, dus thuisgebleven maar nee hoor niets geleverd. .ik belde maandag 3-10 wat er mis was de telefooniste zei die had u al moeten hebben maar dan komen ze ws vandaag nou dus ook niet. weer thuis gebleven en nu vandaag 4-10 weer gebeld en ze vertelde het staat gepland voor vandaag tussen 11.00 en 15.00 uur ik vraag me af wat het te betekenen heeft vandaag besteld morgen in huis .kijk ik heb die fiets besteld omdat mijn vrouw eind juli een h,infarct heeft gehad en ik wil dat ze weer fit word qua hartritme zodat we weer verder kunnen wat dit is een impact wat je meemaakt en aan een excuus heb ik niet veel ik groet u beleefd en noem mij w.huizer

Gewenste Oplossing:

nou voor zo`n groot bedrijf zou ik eerst gaan praten met de bezorger en ter compensatie zou ik toch aan een leuk presentje denken voor mijn vrouw al is het maar een luchtje

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p.huizerkling@chello.nl