Klacht: bezorging

op 04 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 oktober 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw van Dijk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en zien nog geen enkele melding over uw klacht. Graag willen wij van u vragen om deze meldingen eerder door te geven. Aan de hand van deze meldingen weten wij namelijk dat de bezorger te laat is en kunnen wij deze meldingen eerder doorsturen naar het distributiecentrum, zodat dit probleem sneller zal worden opgelost. De melding van vandaag hebben wij voor u verwerkt.
Dit kunt u voortaan doen via mijnmedia.nl via uw account of via ons telefoonnummer 088-8248242.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en gaan er vanuit dat de bezorging weer zo spoedig mogelijk optimaal is.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door richardels