Klacht: bezorging

op 03 oktober 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post word regelmatig bij mij niet bezorgd,afgelopen vrijdag 31 sept.werd er bij mij een opengescheurde afschrift in de brieven bus gegooid van sns,Waarschijnlijk is het afschrift weer verkeerd bezorgd de postbode van U bedrijf.Dit gebeurd herhaaldelijk.Wanneer gaat U de bestellers eens op het hart drukken dat zij de post op het goede adres afleveren. Hopelijlk gebeurt hier iets mee.Mijn postcode is 6215 RH. no.27 A.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als U als U goede postbestellers in dienst neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 oktober 2016 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sjeng bartelet..