Klacht: Bezorging

op 01 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 oktober 2016 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Ransdorp,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw Telegraaf niet goed verloopt. Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgegeven aan onze bezorgservice.
Tevens hebben wij een onderzoek laten starten om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Zodra wij iets meer weten, zullen wij contact met u op nemen.
Natuurlijk zullen wij dit ook compenseren op uw abonnement. Wij hebben de betaaldatum van uw abonnement met een dag opgeschoven zodat u de gemiste krant niet hoeft te betalen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Herbalife