Klacht: Bezorging

op 24 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2016 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer Duthler,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vaker de krant niet te ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat u de klachten ook regelmatig heeft doorgegeven aan onze klantenservice. Hierdoor kunnen wij nu extra maatregelen treffen en onderzoeken wat er precies aan de hand is. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bezorging bij u zo spoedig mogelijk weer verloopt zoals het hoort. Wij danken u zeer voor het blijven doorgeven van de bezorgklachten.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door e.duthler