Klacht: Bezorging

op 19 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Zat 17/9/16 geen krant ontvangen, zou dan de bezorger willen bellen maar daar heb ik geen telnr van.
Normaal gaat de bezorging perfect.
Heb wel de telegraaf dit gemeld en een telegraafkrant gekocht,de melding zou worden doorgegeven.
Dat is gebleken want vanochtend had ik weer mijn krant in de bus.
Voorheen kon je de bezorger bereiken en dit melden, dan werd hij nog de zelfde dag bezorgd.Ik begrijp dat dit in deze tijd anders gaat.

Altijd tevreden,de bezorger heeft de krant waarschijnlijk in de verkeerde brievenbus gedaan kan gebeuren alleen je kijkt zo lullig als je lekker de krant,vooral zaterdag's,wilt lezen en hij ligt niet in de bus.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 13:02 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer van Duijkeren,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant op zaterdag niet te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij vinden het tevens fijn om te vernemen dat u de krant sindsdien weer goed is bezorgd. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Hartelijke groet,

MvS-De Telegraaf

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nolly1 Maupie