Klacht: Bezorging

op 10 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wagenaar,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij begrijpen dat u graag De Telegraaf op tijd wilt ontvangen. Wij hebben de melding weer doorgegeven aan het distributiecentrum. Wij zien dat er inderdaad problemen zijn in uw wijk, wat betekent dat het distributiecentrum hier ook van op de hoogte is. Zij zijn druk bezig dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, MN ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door P.Wagenaar@hotmail.nl