Klacht: Bezorging

op 01 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 september 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kagenaar,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u De Telegraaf graag wilt lezen.
Wij hebben uw account bekeken en gezien dat u een tijdelijk abonnement had (sportzomer actie). Deze is geeindigd op 30 augustus 2016 en dit is dan ook de reden waarom u De Telegraaf niet meer ontvangt.
U kunt contact opnemen met 088-8248242 om een nieuw abonnement aan te vragen of kijken op www.telegraaf.nl
Wie weet is er nog een leuke aanbieding die voor u van toepassing is.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door John sr.