Klacht: Bezorging

op 29 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 5 dagen geen telegraaf gehad steeds naar winkel om eentje te kopen je krijgt niemand te spreken steeds hetzelfde deuntje problemen met bezorging krant word uiterlijk 10.00 uur bezorgd er komt helemaal NIETS ik moet steeds vanaf 3 hoog naar beneden lopen voor lege brievenbus

Gewenste Oplossing:

Ik persoonlijk wil abbonement opzeggen maar partner wil graag krant dus terugstorten abbonementsgeld en vergoeding voor losse nummers in winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Steeghs,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet op orde is en u de afgelopen week de krant heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij de volgende betaalperiode met 5 dagen, zodat u alsnog alle krant ontvangt waar u recht op heeft. Ook versturen wij u waardebonnen, waarmee u een krant in de winkel kunt kopen voor het geval u onverhoopt nogmaals problemen ondervindt met de bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jopiethe