Klacht: bezorging

op 13 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brouwer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u het afgelopen weekend geen krant heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij gaan er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer feilloos verloopt.

Ter compensatie verlengen wij u huidige betaalperiode met twee dagen. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door de vrolijk