Klacht: Bezorging

op 31 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Het is dit jaar ( ook voorgaande jaren ) meerdere malen dat de krant of vrijdag of zaterdag niet bezorgd is. Vandaag ook weer niet! ! Kan er nu eens een oplossing voor gevonden worden?
R.G. Huurman
Eurosingel 192
8253EE Dronten

Als er maatregelen getroffen worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Huurman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant niet heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Omdat de nabezorging sinds 2013 is afgeschaft compenseren wij door uw betaalperiode te verlengen een dag. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in de behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Huurman