Klacht: Bezorging

op 31 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is dit jaar ( ook voorgaande jaren ) meerdere malen dat de krant of vrijdag of zaterdag niet bezorgd is. Vandaag ook weer niet! ! Kan er nu eens een oplossing voor gevonden worden?
Met vriendelijke groet,
R.G. Huurman
Eurosingel 192
8253EE Dronten

Gewenste Oplossing:

Als er maatregelen getroffen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Huurman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant niet heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Omdat de nabezorging sinds 2013 is afgeschaft compenseren wij door uw betaalperiode te verlengen een dag. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in de behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Huurman