Klacht: Bezorging

op 30 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste tijd een puinhoop met de bezorging!
Gisteren GEEN krant!
Vandaag TWEE kranten!

Weten jullie hoe verfrommeld twee zaterdag kranten er uitzien in een brievenbus van een appartement?
Waarschijnlijk niet!!!
Wanneer wordt de bezorging nu eens geregeld?

Gewenste Oplossing:

Altijd op tijd een krant!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Dane,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ondervonden met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw bezorgklacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in de behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door k.dane@planet.nl