Klacht: bezorging

op 28 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juli 2016 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/heer Willems,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij kunnen begrijpen dat u De Telegraaf het liefst nog vandaag ontvangt. Helaas is dit niet meer mogelijk, aangezien De Telegraaf niet meer nabezorgd. Wat wel mogelijk is om deze online te lezen. Hiervoor heeft u een email ontvangen om uw e-mailadres actief te maken. Zo bent u toch nog op de hoogte.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Nederpelt 1