Klacht: bezorging

op 22 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de afgelopen 2 maanden is mijn krant op het verkeerde adres terecht gekomen ( bejaarde buurvouw ). Zij weigert vanaf nu de krant bij mij af te geven, ondanks de goede onderlinge verstandhouding. De laatste 2 dagen geen krant ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik elke dag mijn krant ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de krant de afgelopen tijd vaker op het verkeerde adres is bezorgd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze bij uw buurvrouw terecht komt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bnettekoven