Klacht: bezorging

op 21 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

vandaag 21 juli werd er wederom geen telegraaf bezorgd. Noch bij ons noch bij andere abonnees in Essen-Belgie. Wij hebben dit al enkele maanden bij u aangegeven. De bezorgster kunnen wij niet bereiken. Wij krijgen wel steeds – na onze klacht – een bericht van u dat het abonnement met een dag verlengd wordt maar daar hebben wij niets aan. Wij willen de krant nu lezen. Daar andere kranten als NRC en BN-DeStem wel bezorgd punctueel worden zullen wij verplicht zijn ons abonnement op De Telegraaf op te zeggen. Met ons ook diverse andere abonnees die wij kennen. U dient ons te compenseren door tickets te zenden zodat wij uw krant in Nederland in de winkel ikn Roosendaal kunnen kopen aan v erlengen van abonnement hebben wij niets. Uw bezorgster is ook dermate onvriendelijk dat dit zeer onplezierig is.

Zoalks boven gezegd dat u ons compenseert door tickets te sturen zodat wij uw krant in de winkel in rOOSENDAAL kunnen kopen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juli 2016 om 15:19 geantwoord

Beste Charles,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas was u niet in de gelegenheid om op te nemen.

In verband met de Nationale feestdag van België die ieder jaar op 21 juli valt, is er inderdaad geen levering geweest van de Telegraaf. Als het goed is heeft u vandaag bij de levering van de vrijdag krant tevens de krant van donderdag ontvangen.
En het klopt inderdaad dat wij niet ontvangen kranten compenseren door uw betaalperiode met een dag op te schuiven, hierdoor krijgt u altijd het aantal kranten geleverd waar u recht op heeft. Wij sturen u tevens een e-mailbericht met nadere uitleg over de compensaties.

Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door miolee@skynet.be