Klacht: Bezorging

op 18 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juli 2016 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Kralingen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant niet heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw huidige periode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons in de gelegenheid om sneller actie te ondernemen.

U kunt een bezorgklacht doorgeven via 088-8248242 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Nijmegen10