Klacht: bezorging

op 18 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van der Veen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben gezien dat u deze melding al heeft doorgegeven. Dit bericht gaat direct door naar het distributiecentrum, waar zij verder gaan kijken waarom dit gebeurd is. Zij zullen dit probleem ook oplossen en zorgen dat de bezorging weer optimaal is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, MN ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door roeli