Klacht: bezorging

op 16 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Haas,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
De Telegraaf hoort inderdaad voor 7 uur in de bus te liggen. Wij hebben een melding aangemaakt voor het distributiecentrum, zodat zij dit verder opnemen met de bezorger. Wij gaan er vanuit dat dit probleem zo spoedig mogelijk is opgelost.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, MN ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door WJAHAAS@ZIGGO.NL