Klacht: bezorging

op 15 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juli 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Goede,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben de melding doorgegeven aan het distributiecentrum. Hier zullen zij verder na gaan waarom De Telegraaf niet bij u is bezorgd. Tevens worden de gemiste edities van De Telegraaf verrekend met uw abonnement, zodat u niet voor deze edities betaald. De Vrouw hebben wij na gezonden via de post. Deze zal begin volgende week binnen zijn. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, MN~ Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Rijnstaete