Klacht: bezorging

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

wij hebben een weekend abonnement en afgelopen maand hebben wij op vrijdag geen krant ontvangen. wel gemeld, maar ook geen nalevering.
vandaag (zaterdag 9 juli) ook geen krant. Op deze manier zijn wij sponsors van de telegraaf.
De service is ook ver te zoeken. geen nalevering en als hij wel gebracht wordt, dan stopt de bezorger hem in de tpg bus aan de weg.
Nou kan ik daar nog mee leven, dat merkt hij in december wel in zijn fooi.

grote irritatie dus en wij denken er serieus over om ons abonnement te beeindigen. Loop ik wel langs een van die colporteurs die bij de supermarkten staan.
Heb ik wel een (gratis) krant ipv wel betalen en geen krant.

als de krant gewoon op vrijdag en zaterdag bezorgd wordt
als de krant weer in de brievenbus in de deur gedaan wordt, zoals we gewend waren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 09:18 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Smit,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant op vrijdagen heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding over afgelopen zaterdag 9 juli 2016 doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter compensatie verlengen we de huidige betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Omdat u zo'n trouwe abonnee bent sturen wij u ook een vel bonnen toe waarmee u de krant gratis in de winkel kunt halen.

Wij zien in onze gegevens dat u de andere klachten voorheen niet heeft doorgegeven. Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer: 088-824 8241 of via https://mijnmedia.nl/bezorging.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door kutsite