Klacht: Bezorging

op 30 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 juni 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Bruin,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u dagelijks de krant te laat ontvangt.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

UW bezorgklachten hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Aangezien u vaker problemen heeft ondervonden met de bezorging binnen een korte termijn, wordt nu een onderzoek gestart naar de bezorging. U kunt er daarom vanuit gaan dat de bezorging binnen de kortste keren weer naar behoren verloopt.

Mocht u onverhoopt weer problemen onvervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit aan ons te melden. Want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging.

WIj vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door HANSaplast1960