Klacht: Bezorging

op 27 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na al eens drie maal in een week geen Telegraaf te hebben ontvangen is het nu, de eerste dag na onze vakantie, weer raak. Geen Telegraaf. Wel drie andere kranten, maar daar betalen we niet voor.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zijn we weer als we iedere dag een Telegraaf ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Rooseman,

Bedankt voor u bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf niet ontvangen heeft.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verschuiven wij uw betaalperiode met een dag op, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij hopen dat u van een mooie vakantie heeft mogen genieten.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door C. Rooseman