Klacht: Bezorging

op 25 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Derde achtereenvolgende zaterdag zonder de Telegraaf!!
Heb al eerder een klacht ingediend. Deze is zgn. opgelost. Ik krijg “bonnen” Wat voor bonnen? en wanneer? tot zover niks gezien. Ik heb niets aan dit soort oplossingen.
Jullie kunnen de distributeur hier ter plekke wijzen op deze fout. Ik niet. Geen idee wie dat is.
Mijn oplossing is rigoureuzer: Heel snel een werkelijke oplossing of ik zeg (na 50 jaar) mijn abonnement op. Ik ben er klaar mee.

Pak het probleem aan waar het ontstaat. Bij de verspreider hier! Blijf niet op je kont zitten in Amsterdam.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2016 om 15:36 geantwoord

Geachte mevrouw Santing,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u wederom geen krant ontvangen heeft.

Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is, die u snel opgelost wilt hebben. U bent immers geabonneerd op de maandag tot en met zaterdagkrant.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij zijn momenteel bezig met een onderzoek om te achterhalen wat de oorzaak is van de bezorgproblemen op de zaterdag. U kunt ervan uitgaan dat wij er alles aan doen om de bezorging zo snel mogelijk weer op het gewenste niveau te krijgen.

De bonnen hebben wij de afgelopen vrijdag verstuurd. Deze kunt deze week nog verwachten.

Wij hopen op uw begrip en geduld.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke goet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Santing