Klacht: bezorging

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Simon,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken maar zien na 19 mei 2016 geen meldingen meer wat betreft de late bezorging. Belt u met het nummer 088 8248242? Het is bij ons bekend dat de bezorger te laat is. Wij zijn bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Voor doordeweekse bezorging geldt dat de Telegraaf voor 07:00 uur in de bus moet liggen. In het weekend is dit 07:30 uur. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door eddy.simon