Klacht: Bezorging

op 21 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Aarts,

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en de meldingen doorgegeven aan het distributiecentrum. Hier zullen zij nagaan waarom De Telegraaf niet op tijd was en om te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Aarts